Min nya mobil ❤️

Men god morgon på er, är ni här...eller rättare sagt är jag här?!
 
Jag jobbar just nu, klockan 7 var jag här och redo för att ha en massa saker att göra. Dock så sitter jag här just nu och det är en lucka på ett tag då jag ska göra iordning en kopp te och titta på nyhetsmorgon medan jag skriver i lite papper.
 
Har ju nyss skaffat en ny mobil. Eller vänta det var ett tag sedan nu.. Min nya mobil är iPhone 6 {wait for it} plus. Yepp jag valde den. Förstår inte folk som säger att jag gjort fel val...vi passar som handen i handsken, sen är vi ju lika som bär. - Långa, klumpiga och skiner av guld. Kameran för mig var helt klart viktigt i valet för mig, jag visste att 6an är bra och iphonekameran har jag alltid tyckt om bäst (kanske inte i skärpan men i helheten) jag hade ju 6an en period. Men den här slår...allt! Jag blir typ kär i hela världen när jag kollar igenom skärmen. Titta bara på bilderna nedan som jag tog på vägen till jobbet.

Snappheten i mobilen är underbar, iOS 8 älskar jag bara och alla de små finneserna får mig att le, som den lilla nörd jag är. 

Den guldiga och vita färgen är elegant och simpel fast ändå lyxig.

Jag kunde inte varit nöjdare. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer