För sverige i tiden!

Det är vårt lands dag idag. Sveriges nationaldag. Det ska firas om något! Vi har ju ett fantastiskt land.
 
Jag ska iväg på jobb idag hela dagen, men jag tror jag kan få med mig ett gäng och gå ut till den friska luften, till något ställe som andas Sverige och svensk sommar. Har som uppdrag just nu att samla så mycket sommar-känslorna som möjligt. Det är nämligen lite tomt av den varan i mitt skafferi.
 Nu vet jag att det är grått och fuktigt ute och chansen att det ska börja regna är stor...men vad andas mer svensk sommar än det?! Och vet ni?...
 
   I got sunshine on a cloudy day!
 
Jag är en riktigt patriot, monarkist och jag tror helt klart på asatron! Okej, med det sista tog jag kanske i lite men jag älskar Sverige vilken fantastiskt historia alltså. Den intresserar mig.
 
Jag vill vidga mina vingar, bygga bo och uppfostra mina barn i USA, men de ska se Sverige som sitt andra hem och en klo kommer alltid landa i Sverige.
 
 
Kan inte avsluta detta inlägg utan lägga upp denna bild. Mitt leende blev som bredast när jag såg denna bild på vår lilla (som har blivit såå stor) prinsessa Estelle.
 Foto: kungahuset.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer