Det här med telefonkö

Blää, sitter i telefonkö för att få prata med min läkare. Vill ha ny medicin. Jag verkar dock inte vara ensam om det för "tjejen" på andra sidan fortsätter att säga - 'Du är på plats 7 i kön, beräknad väntetid är 15 minuter'. Så ska man trycka på massa siffror hit och dit...men om det är en blandning mellan receptförnyelse och prata med läkare då? Vi får återstå och se när jag väl får prata med någon.
 
1. Okej lets do this...
 
2. Tryckt 1,1,2,4 och så persnnummer:
 
3. 7 personer kvar, 15 minuter..nä men jag kan väl hitta på något medas..blogga tex:
 
4. Något händer, NÅGOT HÄNDER! :
 
5. Määäh, hon upprepade sig bara:
 
6. Nu har det ju gått massa minuter ju...:
 
7. Jag ger upp. hinner inte det här ska faktisk ta bussen om 8 MINUTER(!!)...
...Ringer senare, då är det säker färre som ringer :)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer