Vaknade av drakar

Jag gillar verkligen mordnar nu när det är mörkt och kallt ute och varmt och har tänt ljus och min ljusslinga som det blir superfint ljus av. Vaknade 06:20, varför undrar ni nu kanske, jo för jag är morgonmänniska och var liksom pigg då. Och vaknade av att Game of thrones drakarna sprang mot mig.. I drömmen alltså. Min sista tanke var att " jag kan kontrollera dem, stå kvar" - vad ska det betyda? 



Alltså hur fint? Ser ni månen också? 
Vet inte om jag har berätta det, men min kamera är trasig och först lämnade jag in den på lagning men det tar evigheter så ska köpa ny. Can't wait. Fick min Elle igår och fotona var så fina. När jag har en kamera ska jag ut och fota..mig! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer