Hämta Colin

 
Yogan i morse var verkligen jätte givande. Älskade det! Det tog en timme, och var verkligen lugnande. Kom ut som en ny människa och kände att alla muskler mådde mycket bättre. Det var som jag gick dit i djup lera och på väg hem gick jag på moln. Ja rekommenderar lugn yoga starkt. Ska försöka göra ett inlägg om vilka övningar jag gjorde.
 
Nu ligger jag bara och tar det lugnt, dricker te med en massa honung. När jag var och tränade började jag nämligen känna att halsen gjorde lite ont och det får inte bli värre!! Men snart ska jag åka och hämta älskade Colin (min brors bonusbarn) i hans skola så ska vi spendera eftermiddagen tillsammans. Tänkte försöka hinna göra ett inlägg där jag avslöjar en fantastisk nyhet, om jag inte hinner det innan så blir det lite senare idag.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer