Tiden flyger iväg

God kväll för er alla där hemma i stugorna!
 
Det är en vecka kvar till J U L A F T O N!! Sug på den medan vi funderar på hur tiden kunde gå så fort, det är ju faktiskt helt sjukt. Och imorgon fyller min favorit brorsson år, hela 7 år fyller han och även där kommer en funderare över när han blev så stor?! Men för att ta in lite att julen faktiskt ligger och väntar runt hörnet ska jag idag åka och handla lite juliga saker. Som jag nämnde igår(??) så vill jag julbaka så ska köpa lite grejer till det.
 
Tittar nu på sista avsnittet av Svenska hollywoodfruar, för den här säsongen så att säga. Herregud va mycket drama det är...och Gunilla, ja hin måste ut! Även där är ett teckan på att tiden går fort, var det inte igår första avsnittet för säsongen visades och Åsa kom med in i bilden?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer