Sista kvällen innan Kvällen

Tänk att det just nu är den 31 december , klockan är 01:32 här så har inte gått och lagt mig än så den sista dagen har ju inte börjat än men för er har den ju det. Nu är det ju morgon för er. Jag hoppas att ni få en riktigt härligt dag idag, det är dagen då säcken knyts ihop. 

Jag spenderar min sista kväll...eller ja sista kväll innan nyår, med en dokumentär(!!) om Sherlock(!!). Fan girlen jag är blev helt energisk när jag såg att den fanns på Netflix. Så tittar nu på den och dricker varm choklad med en polkagris stång - såå gott! 



Tänkte fixa ett par inlägg så att ni har under dagen medan jag sover, det är ju faktiskt nyår. Men jag ska se till att vakna innan 3 så att jag hinner säga gott nytt år till alla och alla er innan 12 slaget i Sverige är. 

Såg nu att det typ är nyår (alltså midnatt) i Sidney (??) typ nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Oslofru

Gott Nytt År! :) <3

2014-12-31 @ 11:33:21
URL: http://www.oslofru.com