God jul!

God morgon och god jul raringar! 

Det är den 24 idag vilket menas med julafton! Och dagen vi svenskar firar jul, så jag ska fira lite även idag. Hade tänkt att vakna klockan 06:00 så att jag kunde kolla Kalle anka (för då är klockan 15:00 i Sverige) och samtidigt skypa med familjen. Men jag valde att sova lite längre. Till 8 ist då jag vaknar av mig själv. Gjorde varm choklad och satte mig framför Netflix och filmen Love Actully en stund, men nu ska jag börja fixa mig, och sedan åka iväg och fixa naglarna. Vi hörs senare höreni!




Älskar julgranen bland jul dekorationen på hotellet Bellagio. 


Och titta de har ju även isbjörnar, det fick mig att känna mig som hemma 😉


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer