En snyggare jag

Jag känner mig så mycket bättre och så mycket mer redo för nyår. Nu är jag lite mer nyårsfin. Jag har så fint och fräsch hår, ALLT slitet är BORTA! Mitt hår har inte känts såhär "nytt" på flera år. Efter det åkte jag till Bronzed, som är den ända taning salongen jag någonsin skulle besöka här, blir alltid så himla nöjd. Idag blev det en spraytan i perfekt färg, hon förstod precis vad jag menade. Vill inte vara för blek men inte heller för brun, det passar liksom inte in att jag ska vara suuper Tan mitt i vintern.



Salongen var så häftig, bara en stol, en stor spegel på vad som såg ut att vara en fotostudio. Det fans DJ-bås och var liksom i vad såg ut att ligga i ett garage. 

Älskar sådana där ställen - det är så inspirerande. 



Snögubben som klev in där smälte typ bort, för ut kom en levande snygg tjej. Man ser ju faktiskt mer fit ut när man är brun. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer