God natt på er

Som svensk medborgare kollade jag självklart på solsidan i dag med höga förväntningar som alltid. Jag blev dock väldigt besviken på detta avsnitt pga att det inte fanns några riktiga "solsidan-kommentarer/repliker" som det för det mesta brukar finnas minst 3 av i varje avsnitt. Jaja allt kan väll inte vara pefekt hela tiden, fast väldigt nära -  som jag!
 
Snart väntar en god sömn på mig men först måste jag vänta på tvätten med mina byxor som jag ska ha i morgon *suck*, kom på det nyss så jag satte på ett snabbprogram eftersom det egentligen inte var smuttsiga eller så utan jag hade använt dom en gång.
 
God natt och puss på er så hörs vi i morgon ♥
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer