En av mina tidningar har kommit

När jag kom hem nyss så såg jag att min egoboost magazine hade kommit, en av det tidningar jag läser. Jag älskar tidningar, det är en blandning mellan mycket saker och man hittar alltid något man gillar. Om man är sugen på att inte läsa så mycket hittar man oftast en artikel där det inte står så mycket, är man sugen på att läsa någon interjuv med en kändis hittar man oftast alltid det också och det gäller nästan alla magazine's.
 
I Egoboost magazine så är mycket om karriär, utbildning och självsjänsla och mycket interjuver med folk om just det men det finns även lite mode, tips på produkter osv som en "vanlig" tjej tidning har och det är ganska skönt att ha en tidning som det inte är så mycket mode m.m i men ändå lite grann.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer