Onsdag morgon

 
God morgon!
 
Jag sitter just nu i min underbara säng, äter frukost och kollar på Game of thrones. Serien som måste vara bland de mest omtalade just nu. Jag har nu börjat kolla om från säsong 1, då det vår något år sedan jag såg det och för att verkligen hänga med så vill se allt nu. Det är verkligen en fantastisk serie, det finns ingen som den.
Jag vaknade 7 i morse för att säga hejdå till mamma och pappa som ska åka bort i några dagar, sedan somnade jag som tut va om så att jag i alla fall fick sova 8 timmar. Känner dock att jag skulle behöva några fler timmars sömn men jag får försöka piggna till mig lite ändå.
 
Har förresten verkligen fastnat för det gröna mint tet, det är såå himla gott - ni måste smaka det! Det är fräscht, smakrikt och helt underbart!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer