Vegas dag 1 & 2

Så, jag kom till Las Vegas en torsdagsnatt. Så första dagen där är det..
 
Fredag

Vi vaknar tidigt, är jättenyfiken över vart dagen kommer föra mig och överväldigad över allt nytt och fantastiskt. Vi gör en frukost a la Den nya Emma stilen, eller så var bara de amerikanska bären såå mycket godare. En skål med jordgubbar, hallon och blåbär med aprikos yoghurt och färskpressad juice och te. 


Efter en bra frukost går vi ner till poolen i typ 5 minuter för det blev jättejätteblåsigt.


Några timmar senare så går vi alla till en vän och hans svit. Där det fans spegel i taket, som gjord för selfies! Mirror mirror on the roof...

Sen är det dags för lunch, det blir asiatiskt, soppa till förrätt, plockmat till varmrätt. 


Efter det; hem för att fixa sig till middagen!


Jag och Elin på väg till restaurangen.


Vi blir ett stort sällskap, mycket gott under många timmar. 
 
 
Lördag

Även fast gårdagen blev sen så är det bara att ta en dusch, på med lämpliga kläder och solbrillor för klockan 2 på eftermiddag har jag tid för spraytaning.
 
 

Kände mig som en helt ny människa efter, en snyggare veriasion av mig själv.


Vadå vara trött efter en natt med allt för lite sömn? Trött kan jag vara när jag dör. För lördagskvällen börjar med middag, på ett ställe som hade ett spännande konstprojekt.


På väg till klubben, som ska vara en av Vegas bästa...

...och om den var. 5/5 stjärnor får den av mig.


Bredvid damernas fans minst 20 handfat med sminkspegel och bredvid var ett fat med olika dofter, bara att ta för sig. (Man kunde lägga pengar och självklart gjorde jag det, toaletten var perfekt för tjejer, skulle kunna hänga där en hel kväll).


Där det finns efterfest finns jag! Avslutar lördagen i "spegel i tacket sviten".
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer