Mammaliv 😉

Hade fullt upp igÄr. HÀmtade Colin i skolan, sen gick vi och lekte i en lekpark som jag tycket var superkul nÀr jag var liten. Han tyckte ocksÄ om den, vi klÀttrade upp i spindelnÀt, gick balansgÄng, klÀttrade upp pÄ stegar och Äkte ner i brandstÄng. VÀl hemma hos mig kom Àven Haylie, gossade super mycket med henne  fick tom mata henne och ÄÄh vad hon Àr underbar. Det Àr verkligen Àkta kÀrlek. Vi hade ett riktigt moment som jag bara skulle vilja fÄ med pÄ film, men vet ni det finns i mitt minne och det Àr det viktigaste.
 
Bea kom Àven pÄ besök, Det Àr sÄ svÄrt att fÄ in en tid i kan trÀffas som funkar för bÄde men nu ville jag verkligen trÀffa henne. Och sÄ fick hon trÀffa Haylie ocksÄ - VÀldigt viktigt!
 
 
De hÀr barnen har verkligen fÄngat mitt hjÀrta. Nu ska jag ivÀg för att fixa hÄret. Hoppas verkligen att det blir bra. HÄll tummarna med mig nu!


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer