Måndag

Jag har ju tänk göra ett litet flashback inlägg om det som hänt under tiden jag inte bloggat här. Ett litet inlägg ja men nu när jag kollar bilder på min gamla mobil (bara mobilen, har ju kameran också) så har jag hittils hittat 20 bilder jag vill ha med och då var det till månad september. That's crayzay! Så det här med att göra ETT LITET inlägg fick jag bara glömma. Så nu tänkte jag göra såhär: Jag tar 2013 i ett inlägg och 2014 i ett annat!
 
Förutom att kolla igenom massa bilder så har jag inte gjort så mycket idag. Eller jo, jag har börja kolla på The Hills. Har sett några avsnitt på tv men nu ska jag se allt från början, är nu på säsong 2 och omg va alla ser annorlunda ut, och nu menar jag inte bara Heidi Montage, utan alla. Men som jag alltid säger - INGEN HADE BRA STIL PÅ 2000 TALET-2008! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer