Inte så super kul

Varför har jag sån himla otur ibland? Orkar inte! Man kan tro att jag är en person som jämt har tur och att allt bara flyter på men så är det inte. Ni kan aldrig gissa vad som hände mig nyss! Jag var vid skanstull på väg hem och gick förbi espresso house, känner mig sugen på en Chai latte men jag tveka lite i alla fall, vilket jag annars ALDRIG gör. Efter ca 1 minuts funderande går jag och köper det vilket jag minst sagt ångrar nu för tror ni inte att jag spiller ut halva över halva mig när jag sitter på bussen. Haha, även fast det låter lite kul , så var det inte det! Vet inte ens hur det kände hända eller vad som hände, kommer inte ihåg. Min gissning är att jag halv som och hade fokusen på något helt annat i en helt annan värd.

Innan händelsen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer