Glad idag

Klockan är snart 18:00 och solen skiner fortfarande, märker ni att jag blir glad för vädret eller? Haha om jag blir! Hade tänkt gå till gymmet efter skolan idag men det blir lite sent så jag ska istället äta middag snart sen plugga och efter det träna lite här hemma. Då får jag ju lite träning gjort i alla fall, vilket är betydligt mycket bättre än lattisarna som inte gör någonting. Känner även att jag behöver träna för att få lite mer energi, för även om jag är super glad så behöver jag bli lite piggare, att vakna 6 och ha skola från 08:30-16:00 med sammanlagt 3,5 timmar matte och fysik får mig lite trött, sen hade jag svenska och föreläsning men de är inte direkt så ansträngande.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer