Dagens gåta

God morgon.

Jag börjar dagen med en liten gåta. Igår somnade jag några minuter efter 11 och jag vaknade 05:30 idag av mitt alarm och jag var inte allt för trött, blev chockad av mig själv och att jag dessutom kände att jag kan kliva upp, var så att jag trodde jag drömde. Inatt har jag alltså sovit 6,5 timmar. De andra nätterna den här veckan har jag sovit 8 timmar när alarmet ringer och är så sjuk trött att jag halvt sover när jag stänger av alarmet och känner att det inte finns en chans att jag skulle kunna kliva upp då.
Hur kan det komma sig st jag är piggare när jag har sovit 6,5 timmar än 8 timmar.

Nåväl jag är ju pigg nu vilket jag är tacksam över, så nu väntar en engelska lektion som börjar om 10 min.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer