Förändring på 6 månader

Visste ni att jag "fyllde" 17,5 år i söndags, jag tänkte på det nu när jag kollade i min almanacka. Det känns som det var nyss jag fyllde 17, jag minns den dagen som om det vore igår men på något sätt känns det också som om det var länge sedan med tanke på vad som hänt de senaste 6 månaderna.

Jag har mognat mycket på bara de senaste månaderna och det kanske just beror på vad som hänt men även för att jag vet att jag inte ska göra om vissa saker och tänka mig för lite mer för mina beslut. Något annat som är ett tecken på mogenhet är att jag tar mindre skit från folk och säger verkligen ifrån när det är något jag tänker på/inte gillar och jag låter verkligen inte folk köra med mig!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer