Gårdagen

God morgon!

Kom nyss hem från en fest hos min kompis som var igår. Hade riktigt kul fast det inte var så sjätte mycket folk (ca 15 stycken) men det kan ibland vara bättre, då får man prata med alla och vara med alla samtidigt. Så det var nice, som jag tror jag sagt blir jag aldrig bakis så jag brukar få göra så att folk blir lite pigga och glada på morgonen. Dock gick vi och la oss vid 7 i morse och drog hem nästan direkt när jag vaknade för att jag har lite saker att fixa här hemma.



Snygga bilder från i går på sötisarna Bea, Emre och Jag.



2 killar, som chillar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Lina

Så fin blogg!

ÄLSKAR bakgrunden.

Allt bra med dig ? :) <3

2012-08-08 @ 12:50:31
URL: http://linasmith.blogg.se/