På bussen i Stockholm

Är nu på väg för att köpa present + energi dricka till mig. Idag fyller min pappa år och energidricka har jag på min varje-dags-måste-lista. Den hamnade liksom där förra veckan. Är pigg i huvudet men trött i kroppen vilket är jobbigt, träning kan ju vara ett alternativ men jag har 0 motivation till det just nu. Vart hittar man det förresten? Och säg inte "följ bara snygga tjejer och träningsprofiler på instagram" för det hjälper inte alls. Motivationen måste liksom komma till en. Och då är det bara fånga den med öppna armar.
 
Hur bra är det inte med buss i Stockholm förfesten. När jag var i Vegas fick jag tipset om att ta buss för det skulle vara enkelt men jag orkade inte ta tiden till att förstå systemet så jag tog taxi och gick när jag var själv. Vilket gick jättebra men jag tycker inte Stockholm är speciellt gång-vänligt.
 

Jag älskar Transfer -filtret på iPhone.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer