Istagrams ljusa dagar

Det börjar bli ljusare ute. Faktiskt. Sakta men säkert. Kollade tillbaka på bilder från i sommars på min instagram, längtar inte så speciellt mycket till just den årstiden, visst är jag lite piggare då och mår lite bättre men jag har inget emot vintern alls, gillar den faktiskt. Det är bilderna jag tycker blir så mycket finare på sommaren, på grund av ljuset. På natten vill jag ha det mörkt som det är nu men bilderna på min instagram nu blir liksom inte lika bra, haha.
Sen saknar jag mitt mycket ljusare hår och bruna hy. Men det går ju att fixa nu.
 
Det här med min trötthet dock, vad kan man göra åt det förutom att ta d-vitamin som jag redan gör? Sola i solarium? Träna? Jag vet inte men det är som min kropp inte orkar med att vara MIG.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer