Mitt nyår med Las Vegas vy

Så..NYÅRSAFTON! Det ska jag berätta lite om nu, kan inte berätta allt. Men kan börja med att säga att tolvslaget var helt fantastiskt, helt overkligt och vyn var som klippen och skuren från en saga. Fast 00:00 kom liksom plötsligt,  var inte alls redo, höll på att ta massa selfies, fixade och donade och så helt plötsligt går alla fyrverkerier av och alla skriker "happy new year". Jag tittar mig runt, ger ifrån mig ett 'tjiho', tar massa bilder (ångrar faktiskt att jag inte lade ner mobil för en stund) men jag hann ändå uppleva lite av stunden ändå. Kanske var det helt enkelt all champagne som får mig att se tillbaka på det lite burit, haha.
 
Men att se tolvslaget, i Las Vegas, med de vackraste fyrverkerierna från 36 våningen på en balkong är en syn jag aldrig kommer glömma.
 
 
 

Jag har inte frågat någon om det är okej att jag lägger upp bild på dom på min blogg, så därför kan jag liksom inte göra det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer