Mindre Emma kväll och mer Packning

Hade verkligen en mys-Emma kväll igår, näst stista kvällen i vegas. Har inte varit så social sedan jag kom hit till sär jag är nu, asso först kände jag att jag trängde mig på att flytta hit så vill liksom inte vara ivägen för jag vill liksom inte att folk ska behöva umgås med mig om de inte vill så har liksom dragit mig tillbaka. Sen så är jag ju faktiskt inte 21 än så får ju egentligen inte gå ut på nattklubbar.
 
Tänkte att denna kväll skulle bli likadan efter jag packat, kolla film, äta choklad och dricka något glas champagne i denna underbara säng. Men. Klockan är nu 3 på natten och har ännu inte packat klart... hur ska jag hinna? Får vu upp lite senare för det skulle jag ändå hinna.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer