Välkomnar Viggo

Jag har under en längre tid velat ha hund. Har velat mellan alla möjliga hundraser men oavsett vad så har min pappa sagt blankt nej. Och jag håller med honom, det funkar inte med en hund i mitt liv nu, men jag vill i alla fall, det kan man ju göra. Sen har jag funderat på katt för om jag då flyttar från detta land så vet jag att mamma skulle kunna ta hand om det ett tag utan problem. Så jag har nu inge djur och har inte haft det på 5 år, sedan min såkalladr hamster dog 2,5 år gamal - om det nu var en hamster. Tveksamt. Men när man inte kan ha djur får man helt enkelt skaffa sig en nalle! Såklart. 

Viggo kom till mig den 11 januari igår och adopterades från en 'Welcome to Vegas' affär. Visst är han söt!?




Nu ska jag iväg och lämna lite papper och så, så att jag får min pay check denna månad. Viggo får stanna hemma. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer