Katter för en vecka

Jag berättade ju om Viggo här om dagen och att han liksom fått ersätta min vilja att ha ett husdjur. Jag hoppas att ni förstår att det är lite skämtsamt, jag har inte blivit en sådan där coco tjej som har 100 gosedjur i sängen med massa ljusrosa grejer överallt och kattaffischer på väggarna.  Nu är jag kattvakt åt min mosters två katter! Den rasen dom är, är så himla fin tycker jag. Jag tror att det heter sibirisk skogskatt om jag inte minns helt fel. Så det ska vara här till på söndag. Men de är ju inte ett dugg jobbiga hur lugna som helst. Nästan lite för lugna, blir alldeles lugn av att ha dom här. Kommer ihåg min katt jag hade när jag var liten - han kunde jag leka med fast han var 7.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer