Inte lämnat oss än

 
Alltså det här vädret gör mig smått förvirrad, ena stunden är det höstligt, kallt och kusligt och nästa är det sommar/vår känslor i luften. Det är som att säga farväl till någon man verkligen tycker om, det är tufft men det gäller att börja anpassa sig vid tanken av livet utan den. Men så stannar den kvar en dag i taget, fast den ska iväg vilken dag som helst. Jag hade sagt farväl till sommaren på riktigt, detta gör det bara svårare!
 
Jag antar att jag får släppa på kontrollen och bara njuta av hur det är just nu.
Så jag mötte Elin med hundarna. Jag vill verkligen ha en hund men det funkar inte i mitt liv just nu så jag får nöja mig med att vara med hennes vilken ändå är jätte trevligt. Vi var ute i ca en timme och för att var positiv så ska jag säga att vädret var ju fantastiskt.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer