Ett spänande avi

God morgon!
 
Ja vädret håller i sig och det ser till och med ut att bli ännu varmare idag (var bara tvungen att kommentera det och vara en typisk svensk).
 
Det är fredag äntligen, veckan har varit lång! Om två dagar är det val men jag har en del kvar att kolla igenom om det så det är väl så jag ska ägna denna dag. Jag tycker att det är viktigt att ha koll på det mesta som har med valet och partierna att göra, det handlar ändå om vårat land och hem.
Sen så ska jag även hämta ut ett packet, fick en avi igår som jag inte har en aniing om vad det är för något. Jag beställde lite grejer här om dagen men det har inte hunnit komma än så det ska bli spännande.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Det är bra att du är noga med att kolla igenom vad du ska rösta så att du röstar på det partiet du tror är bäst för vårt land. :) Hoppas du får en fin helg! Kram <3 :)

2014-09-12 @ 12:59:29
URL: http://oslofru.com/