Växande familj

Jag har något FANTASTISKT att berätta! Se till att ni sitter ner nu. Håll i er hår för det är nämligen såhär: Jag ska bli faster!! Det har jag nu vetat i 7 månader, nu är det bara 3 veckor kvar till beräknat datum. Min bror betyder otroligt mycket för mig, så likså gör hans egna lilla familj  (tjej och bonusson) och det känns inte som att jag "bara" ska bli 'pappas syster' utan som att jag verkligen ska få en familjemedlem. Det är en liten tjej som ligger i mamma Annas mage och namnet får ni veta när skrutten är ute och i min famn. 
 
Därav anledningen till att jag är hemma till slutet av November. Har en känsla av att hon kommer tidigare, vi pratade idag om att den 26 oktober skulle vara perfekt (om hon nu ska komma tidigare), vill att hon ska födas på en söndag för då kommer vi alltid fylla år på samma veckodag.  
 
Detta var i juni, titta lillen, att något så liten kan vara så stort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer