Reese's ❤

 
De må inte se mycket ut för världen, men OH MY GOD vad de är goda.
Det var föra måndagen på morgonen jag gick runt i köket i Vegas och såg dessa, frågade en tjej vad de var och hon blev förvånad över att jag inte visst vad det var eller att jag inte smakat dem. Reese's är nämligen jättestort i USA, det är ungefär som vår marabou mjölkchoklad, de finns i olika former, de finns tårtor och glass. 
Skeptiskt la jag tillbaka chokladen i skåpet men hon övertalade mig om att smaka, så försiktigt tog jag en tugga...mumms det här var gott.
 
Men grejen med dessa är att dom bara blir godare och godare så när jag kommit hem på lördag hade jag redan fått ett beroende efter att ha ätit 2 st om dagen. Så sedan i lördags har dessa varit på mina tankar och idag hittade jag äntligen en affär som säljer dem.
Och nu var första tuggan ett av de godaste jag smakat.
 
Det ända stället jag vet man kan köpa dem är på usagodis i skrapan. OBS, detta är inte reklam utan bara en choklad älskares tips till er alla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer