Nu ska det bli bättre

God morgon

Under de senaste dagarna har jag inte gjort någonting alls, inte ens lämnat hemmet. Jag bara sover. Börjar faktiskt bli orolig att det är något annat än jetlag. För visst kan man vara jetlagad i nån dag men nästan en vecka, hmm jag tror inte det. Ska få i mig ordentligt med vitaminer idag och ta till mig av lite "somna" tips ikväll. Ställde i alla fall klockan idag så att jag inte ska vakna vid 2-3, fick ca 5 timmars sömn men det får duga. Ska kanske gå och sola någon dag? Ja det ska jag göra, det är så himla kallt hela tiden så behöver värmen, känslan av sol och lite färg. Det får jag köra med tills jag åker tillbaka.
 
Ååå jag ser ljuset bakom molnen, det finns en sol där bakom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer