No shopping for me today

Shoppingen med Bea blev inställd, vi ska ta det på torsdag istället. Så får helt enkelt hålla hårt i fingrarna. Foto stunden blev inte heller av då jag vill ha kvällssol i mina bilder och det var ingen sådan idag. 
 
Så vad händer idag då? Jag har precis kommit hem. Såg då att jag fått post som fick mig att komma på att jag måste kolla min mail oftare, är verkligen dålig på det. Har inte något ansvarsfullt jobb eller något sånt men de viktiga mail jag får är superviktiga (vilket jag blev utskälld över i mitt brev jag fick)!
Ska även göra inlägget om dag 1 & 2 i Vegas och juste på tala om det så måste jag börja kolla biljetter tillbaka, för i november åker jag igen! Sen ska jag kolla på minst 1 Twilight film iaf eftersom jag inte fick det igår och är himla sugen på det
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer