Min fredag

Hallå, jag har knappt varit hemma idag alls. I morse vaknade jag tidigt (av alarmet), kollade igenom lite utbildningar och sedan fixade jag mig, vid 11 mötte jag min kompis Isabella. Vi gick runt i stan i timmar, letade efter ett par byxor och en jacka men hittade inte något bra kräsen som jag är. Åt även lunch och pratade om allt vi missat sen sist vi träffades vilket var i mitten av augusti då vi var på hemma fest tillsammans. Jag kom hem för nån timme sedan och la mig i min säng och vilade till nu, somnade inte vilket heller inte var planen men jag behövde bara stänga av allt för ett litet tag.
 
Nu sitter jag i mitt vardagsrum med mamma som kollar på Dexter, hon är på 2a säsongen och jag på 5te, tänk att så mycket har hänt på 3 säsonger. Läser nya Sofis Mode, dricker Coca Cola Zero (ny favorit) och ska snart gå och mötta Bea.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer