Leklandet

Leklandet igår var verkligen roligt. I typ 20 minuter, men det var 20 intensiva och väldigt roliga 20 minuter. Sen blev jag helt slut, min kondition är inte vad den brukade vara. Resten av tiden vi var där så att vi mest och hade det allmänt trevligt vilket självklart också är roligt på ett annat sätt. Fört när jag kom in där fick jag typ en chock, det var så stort och själva lek/klätter/rutschkane ställningen var liksom huller och buller! Jag försökte ta mig från ett ställe till ett specifikt men alltså det var inte så lätt som jag trodde, det var inte att bara klättra/krypa från plats A till B utan då skulle man förbi halva alfabetet och sen tillbaka i en annan ordning. Tror det är lättare för barn som inte tänker så mycket logik. Ja men juste stället är ju gjort för barn. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer