Inte flytt landet än

Ahloa Amigos, gutten morgning!
 
Nä, jag har varken flytt till Hawaii, Spanien eller Tyskland  inte heller till England. Jag ville bara vara kulturell och mångspråkig. Är kvar i Sverige än så länge. Väntar på att bli faster åt min lilla tjej sedan kan jag boka biljetten tillbaka till the land of dreams. Men hon lär inte komma idag så nu har jag fixat mig och ska möta en kompis snart för en fika. Förstår varför de som är föräldralediga fikar så mycket, när man inte har någon riktig sysselsättning att gå till så är att gå och fika med nära och kära sin sysselsättning. En jobbig sådan också. Jag menar valet mellan kladdkaka och kanelbulle är svårt.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer