Home spa morning!

God morgon...
 
Igår var det en sådan där dag som vi alla har ibland, jag kände mig krasslig och mådde inte alls bra, kände för att göra precis Ingenting. Ville inte ens kolla på Twilight, inte läsa min fantastiska bok och knappt så att jag ville se Black list sen på kvällen - som jag längtat efter jättelänge. Jag ville bara lägga mig under täcket, på med en kudde över huvet och dra ner rullgardinen. Nu gjorde jag inte så men ni förstår säkert läget. Så jag stängde av ljudet på mobilerna och lade dom i ett annat rum så att jag kunde vara "social" när jag ville. Låste bloggen av samma anledning - ville inte behöva tänka på något.
 
Så idag när jag vaknade kände jag verkligen att denna dag ska bli bra. Jag ska göra den bra! I'm my one superhero ju. Har ätit min frukost och nu är det dags för lite hemma spa. Köpte det här när jag var och lunchade/fikade med Anna i onsdags och har verkligen varit nyfiken på hur de är så nu ska de få invigas.
 
 
Dofterna är fantastiska. Skrubben luktar höstmys, med tända ljus och varm choklad med en bra film en mörk kväll. Body butter luktar härligt naturligt vårdande, kan vara för att jag nyligen hade en handkräm med liknade doft som också var gjord av olivolja och av den blev händerna baby mjuka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer