Hemresan

Klockan 11:15 i torsdags åkte jag från Las Vegas, jag kom hem 01:30 igår kväll . Det var den längsta resan jag någonsin gjort. Var helt slut bär jag kom hem. Först bilade vi till LA som tog typ 4 timmar. Det var faktiskt kul, jag gillar att sitta i bilar det är något jag alltid gjort. Vi drack champagne, åt godis och snacks, lyssnade på bra musik och såg häftig natur (=en massa öken). 





Så jag var på flygplatsen typ 6 timmar innan mitt flyg till London skulle gå. Vilket gick oväntat fort. Jag satt vid starbucks, drack Chai latte och åt en choklad som jag är totaly in love with! Sedan gick jag runt där och kollade och sedan åt jag middag, det blev en jättegod pizza. 





Planet till London tog 10 timmar och var självklart försenat 20 minuter vilket kanske inte verkar mycket för världen men de 20 minuterna gjorde så att jag missade mitt flyg hem till Stockholm!!! Så efter att ha frågat typ 10 personer på flygplatsen vad jag skulle göra och fått höra 10 olika svar så fick jag tillslut en ny biljett hem och en ny vänt-kompis som var en 55 årig superrolig tjej. 3 timmar fick jag vänta eftersom det planet också var försentat och det blev massa strul. Utan mina chai latte och gottigheter tror jag aldrig att jag skulle överleva de dagarna.


Tillslut kom jag till Arlanda iaf. 4 timmar senare, får min väska fort och taxi likså tack och lov. Satt där i taxin och kunde äntligen ta det lugnt. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer