Torsdag

Jag som trodde jag äntligen kunde vakna tidigt. Där hade jag fel, somnade 5 i morse och vaknade nyss -.- 
Det blev sådantdär läge att jag låg i sängen och det ända jag tänkte var att "nu måste jag sova" eller "nu håller jag nog på att somna" så vaknade jag upp igen. Känner ni igen er? 
 
Men nu är det bara att göra det bästa av situationen och försöka göra detta till en effektiv dag. Skulle göra frukost men det ända jag ville äta var yoghurt och det har vi inte hemma. Ibland får jag så, att jag endast är sugen på en sak och inget annat duger. Så jag gjorde i alla fall en kanna te och hällde upp ett glas juice. Det får duga så länge. Ska iväg sen ändå, fick inte med mig det jag skulle handla igår så ska dit idag. Vilken jakt föra detta, men det är det värt.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer