Day 4 in Vegas

God kväll!

... Okej det är ju inte kväll hemma men här är det det. 

Älskar Las Vegas! Innan jag kom hit trodde jag att folk inte bodde här men det bor faktiskt 2 miljoner människor här. Och det är mycket med tanke på hur liten själva staden är. Nästan alla jag träffat är såå snälla och såå roliga. Staden är helt AMAZING och är som en liten fantasivärld.

Så det är måndag kväll här i Vegas och klockan är 6 på kvällen. Håller på att fixa mig för ikväll ska vi på middag och sedan på en show.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Härligt! ;D

Svar: Ja, verkligen! I morgon tänker jag blogga om de 2 första dagarna där, kika in då :)
Emma Ferb

2014-09-30 @ 09:45:04
URL: http://oslofru.com/