Dagens planer: Lekland!

Igår kväll fick jag ett sms från Anna, hon frågade om jag vill med på lekland idag med hennes son, min bror och en vän till henne. Har nämnt till henne förut att jag vill med dit någon gång så jag svarade givetvist Ja, hade ändå inga planer för dagen så det var ju perfekt.  
Jag tycker att det är så roligt att träffa min bror med hans familj, att han blivit så vuxen, det är fantastisk och om några dagar får de en dotter. Men även fast det är fantastiskt så är det även lite märkligt. Min bror Daniel är 13 år äldre än jag men det har aldrig riktigt känts som det, min "lilla" bror har liksom växt upp och blivit med familj.
 
Längtar till jag själv har en egen familj så att vi alla kan umgås och åka på semester tillsammans.
 
 

Sist jag var med dom, hämtade Colin i skolan, sedan blev det lite food shopping i typ 4 timmar, det är ett under att det tog så lång tid. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer