Sunday funday

Good morgon!
 
Söndag och farsdag idag då. Denna vecka har verkligen varit superlång, vet inte riktigt varför det känns så men så är det i alla fall. Min kära far är och jobbar så firandet av honom får bli när han kommer hem. Skickade iväg ett grattis SMS till honom iaf när jag vaknade, får hoppas att han ser det för min pappa kan vara den sämsta ever på att läsa sms, han märker liksom inte att han fått något.
 
Och eftersom han inte är hemma så behöver jag inte göra något speciellt. Så börjar dagen med att återuppta läsningen av The fault in our stars. Älskar den boken men vet ni varför jag slutade läsa den mitt i? Nä dt är klart men såhär är det;jag har en aning om hur den kommer sluta och vill liksom inte "uppleva" det se så när jag läst klart den är den liksom SLUT och det vill jag inte heller. Men insåg att den metoden inte alls är hållbar, haha.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer