Snart så

Jag har suttit hela morgonen och letat efter någon ny intressant blogg men vet ni, jag hittade inte en ända. Men så om jag på att jag har ju faktiskt en egen blogg. Så ist för att sitta här och gnälla så får jag helt enkelt ta tag i saken själv! Here i come liksom.
 
Det är så mycket roligt jag väntar på just nu, har liksom varit i någon gråzoon senaste månaden med ett stort frågetecken om vad som ska hända men nu är det solklart och det är en liten sten som försvunnit från hjärtat.
 
Snart:
....Blir ja faster, beräknat datum var den 10/11 men det har dragit ut på tiden (alldeles för länge, kommer hon någon gång ut eller hade hon tänkt att stanna där i Annas mage?).
....Är det december redan och där med både jul och nyår (redan nästa söndag så är det första advent).
....Åker jag iväg, är så taggad. Allt blev nästan helt klart igår. Kan ni gissa vad det är?!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer