Skulle välja adoption

Efter att jag blivit faster så har barn och bebisar varit på mina tankar hela tiden. Hur skulle det inte med tanke på hur underbar lilla Haylie är. Så väcktes en tanke hos mig, Att om jag fick välja mellan att få barn nu eller att aldrig kunna bli gravid och få barn i hela mitt liv. Så skulle jag välja det sistnämnda.
 
När jag ska bli mamma vill jag vara redo, på riktigt. Jag har så mycket mer att göra i mitt liv innan, jag har liksom inte hunnit landa i mitt liv än. Jag tycker absolut inte att man ska ha levt klart men bara landat i livet liksom. När jag var 11 år, medan mina vänner planerade om bröllop och drömkillar så planerade jag att adoptera en flicka från Kina och vara ensamstående. Redan där visade jag spår av ensamvargen i mig.
 
Så att adoptera har liksom alltid funnits i omtanke. Jag vill självklart få biologiska barn också, men som sagt om jag var tvungen att välja! Men drömmen är att mixa, det finns ju så många små barn i världen redan man behöver inte föda massa nya.
 
 
En familj som brangelina skulle vara drömmen. Att ha både biologiska och adoptiv barn ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer