Insperaras av mig själv

God morgon allesammans!
 
Sovit gott? Det har i alla fall jag, tackar som frågar.
 
Måste bara ge mig själv en komplimang för hur rolig jag är. Tänker på inlägget igår om att jag ska sluta äta onyttigt och hur roligt var det inte att jag satte in den låten från sound of musik. Give me 5 på den Emma. Kan liksom inte låta bli att skratta åt det. Och sången är ju fantastiskt, den är liksom bara så fantastisk och trallvänlig.
 
Nä nog om hur rolig jag är, Idag ska jag träffa Bea - vad vi ska göra vet jag inte än, vi har alltid kul så det spelar liksom ingen roll. Titta igenom bilder på min Nokia windows phone nyss (som jag knappt använder längre) och såg hur duktig jag förut med att gå ut och gå. Gick liksom en mil flera gånger i veckan. Så fick lite inspiration 6 månader sen Emma och ska någon gång idag ta mig ut på en ordentlig Power walk.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer