God morgon!

Igår var det en sådan här natt då jag liksom aldrig kunde somna, så ligger jag där och känner att jag måste somna och så fort jag väl är på väg att göra det så tänkte jag "ååh yeey jag är på väg att somna", av det så vaknar jag ju självklart upp igen. Tror jag tillslut somnar runt 3, efter myyycket vridande, fixande med både kuddar och täcken och hunnit med 5 program på tvn i bakgrunden.
Ja, jag sover typ alltid med TVn på, och Nej det är inte den som stör mitt insomnade - snarare tvärt om. Om jag inte har något i bakgrunden blir jag alldeles paranoid och rädd för allt möjligt, och tankarna kommer liksom till mig som en magnet om jag stänger av TVn.
 
Men alarmet var iaf ställt på 9:00 så då var det bara att kliva upp. Gjorde iordning frukost till mig och mammsen. Blev grönt te och rostade makor - ovanligt va?! Haha nä men sista tiden har jag mest druckit svart te för jag har blivit kär i just 2 svarta teer men det är ju faktiskt mycket bättre med grönt speciellt på morgonen. Så välkommen tillbaka  😘.
 

Breakfast by me! ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Elin

ser ut som en väldigt bra morgon!

2014-11-10 @ 13:11:51
URL: http://niles.blogg.se