Framtida pluggnings plan

Så, har kommit hem igen efter mötet. Det gick jättebra och fick massor med bra information, och lovat stöd. Så det här ska nog funka utan problem. Min tanke är att plugga ca 2 ämnen åt gången, de som går vill jag plugga distans och ämnen som matte, fysik och mer invecklade ämnen vill jag plugga på plats med klasser. Men eftersom jag ska iväg nu så har vi bokat in nästa möte till den 12 Januari. Låter som långt kvar men det är det ju ändå inte.
 
Jag är lite kluven när det kommer till min framtid, jag vill göra så himla mycket men jag tycker faktiskt inte man behöver välja det ena eller det andra, Om jag har tur så kan jag leva i 70 år mer så jag har ju massa tid att göra det jag vill. Som ni vet är planen att bosätta mig i USA men under ett år skulle drömmen vara att flytta till Kiruna och plugga rymdvetenskap. Så då måste jag ju behörighet i alla ämnen som behövs innan jag börjar plugga det.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer