En helg för både...

Glad Halloween och god alla helgons-dag!
 
Denna helg är både för de som vill festa i en annan roll och för de som vill hedra de bortgångna. I mitt fall så ska jag skippa det förstnämnda och fokusera på det sistnämnda. Förra året var jag nybliven partyprinsess och där med var jag hur taggad som helst inför halloween men detta år är jag rutinerad har jag standaren betydligt högre och nöjer mig inte med ett litet halloween firande på någon nattklubb där alla ser ut likadana så jag stannar hellre hemma och gör annat jag tycker om att göra.
 
Så senare idag ska jag äta middag med hela familjen och sedan ska i åka till en grav tillsammans.
 
Men innan dess ska jag bara njuta av musik, har under de senaste dagarna inte alls lyssnat på mycket musik så det har varit efterlängtat. Har även en tandblekning i nu, ska få de supervita nu. På förpackningen står det att man ska ha blekningen i 2 ånger om dagen i 7 dagar, sist jag höll på slarvade jag ordentligt så resultatet blev inte lika bra det kan bli.
 

Tandblekningen kommer från Dentaworks, den är superbra, ser resultat efter varje gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer