Det är mitt liv!

Hello, jag vill inte säga att jag är en upptagen kvinna med många bollar i luften just nu men herregud vad jag har saker att tänka på; barn som ska födas, blivande faster ansvar, framtid, människor i mitt liv, nya värderingar, hälsan och hur jag från om med nu vill vara. Har nu tagit nån vecka, och kommer fortsätta göra det till jag får några svar av mig själv, för att bara tänka igenom mitt liv. Ta en paus, stanna upp - se och utvärdera allt. Kan liksom inte fortsätta bara glida genom livet utan ta tag i det.
 
Att säga farväll till vad man trodde var sina bästa vänner är inte lätt men jag måste ta ansvaret över hur jag vill ha mitt liv, och vilka människor som är i det och hur människor påverkar det är en stor del.
 
Jag tror alla måste liksom stanna upp och se sig runt i bland. Trycks på paus för att hinna ta in allt.
 
 
Me today 😘❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Melinda

vad fin du är :O

Svar: åå tack så mycket 😊 Va glad jag blir 😘❤
Emma Ferb

2014-11-05 @ 17:47:45
URL: http://melindaslife.for.me