Walmart julshopping

Jag har precis kommit hem från lite Walmart shopping! Walmart är en affär-kedja som vars affärer oftast är sjukt stora och innehåller en massa saker... "lite" mat och ätbart men mest bara en massa saker och lite kläder. jag tycker att det är så himla kul att gå runt i affärer när man kommer till ett nytt land och speciellt här då det finns så mycket av allt. Det tog flera timmar där inne, gick fram och tillbaka, fram och tillbaka. Stod och glodde in i samma hylla i 10 minuter för såg nya saker hela tiden, det är liksom överväldigande.
 
Jag skrev en lista till min walmart shopping och fick med mig allt det viktigaste, det vill säga allt som är till jul. Det blev en massa godis och sötsaker, som mina älskade Reeses (peanut butter cups) i julgrans format. Köpte även en bak-mix så tänkte baka mjuk pepparkaka på den svenska julafton för då är inget planerat. Sen så följde jag min mammas tips (för att få en extra knuff till julstämningen) och köpte apelsiner, nejlikor och kanelstänger - som ska bidra till en ljuvlig jul doft.
 
Det kom jag hem med, imorgon ska det börjas fixas och att jag nu har varm choklad mix är jag liksom onormalt glad över.



Såhär såg det inne i affären. Skulle kunna gå där inne i minst 2 timmar till. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer