Från Los Angeles

Utsikten fån hotellrummet, om ni zoomar in på berget mellan de höga husen ser nu Hollywood skylten. Såg den tydligt i verkligheten men sådant fastnar tyvärr aldrig på bild.



Sen gick vi på hockeymatch, första gången jag gick på en och det var roligt faktiskt. Stämningen i publiken gör ju så mycket, det var galet! Jag hejade på LA kings.


Vid sidan av matchen är det ju även massa som händer, det utsågs en hjälte (såklart) från publiken, han var från marunflottan dvs i militären(såklart). 

Väntar på bilen för att åka på lite seightsing på lördag kvällen. 







Efter det gick vi i en grupp på 4 ut och åt middag. Det blev sushi. Har ätit det 2 gånger i mitt liv, båda gångerna på riktiga sushi restauranger i USA. Och båda har varit riktigt goda. Tror dock att jag inte skulle gilla de take away sushin som finns överallt i Stockholm.

Efter middagen gick vi till en bar som var super mysig, kom tillbaka runt 2 efter att ha haft supertrevligt. 


Söndagen börjar självklart med en chai latte. 


Påväg tillbaka till Vegas ...


Men innan vi åkte ville jag gå in i denna utomhus galleria.



Passade på att köpa med mig pizza från vad som sägs vara dom bästa pizzorna i califonien. Min var med tunn botten och den var supergod.


Tack för en fantastisk helg LA, älskar, älskar, älskar den staden - jag visste det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer